B-DAY, D-DAY?

Idag säger Nislas: GRATTIS PAPSEN!
Farsgubben fyller nämligen 43 bast idag (bara barnet än ju), och det firades med massa mys. Jag stod för en del av fikabuffén, nämligen en paj som i teorin lät sådär munorgasmigt ljuvlig. Klart den skulle testas! Tyvärr fick jag dock lov att erkänna att det FAKTISKT kan bli för mycket av det söta på en gång, trodde aldrig jag skulle behöva komma till den insikten. Jag hatar äckelkärringar som säger typ "Den här är så mäktig att man bara kan äta en liten bit", eller "Den där gigantiska muffinsen KAN man inte orka äta upp på egen hand". Sånt gör mig vansinnig! Men som sagt, idag fick jag instämma. Hallon-blåbärspaj med bland annat START!-flingor i smuldegen, toppat med ett tjockt täcke choklad och marshmallows, serverad med vaniljvisp blev faktiskt väldigt sött, ja nästan så jag skulle säga mastigt! Och det mina vänner, det händer inte mer än en gång per år vill jag lova. Men gott var det, naturligtvis!


DADDY-O!


Kommentarer
Postat av: mai

ja, hatar också äckelkärringar! det var en tant som klagade på att hon fick för mycket mat när jag jobbade!! hur sjukt är inte det?

2010-11-23 @ 21:29:52
Postat av: Niclas

Men va?! SATKÄRRING! Förbittrade människor som verkligen inte har bättre för sig än att anmärka på allt de själva försummat sig. Lev livet och släpp loss för i helvete!

2010-11-23 @ 21:48:30
URL: http://accordingtonislas.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Absolut. Det är tur att vi båda är klyftiga nog att inte falla för destruktiviteten, smarthuvuden #1.

2010-11-23 @ 22:12:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0