Q AS IN QUESTION.

En liten fundering mina kära, och kanske mer tekniskt lagda, vänner:
Har ni några erfarenheter av att kommentarer inte sparas om man har bloggen modererad? Tydligen så går det inte att kommentera mina inlägg emellanåt, och det är ju supertråkigt. Jag vill ju bli berikad med er oändliga visdom och sånt. Ledsen smiley.

Förresten blev min måndag otroligt förtjusande fin, trots (eller kanske tack vare?) att jag valde att inte göra något annat än bara vara. Det var nog den otroligt starka grunden i form av förmiddagsmys-rutinen, kombinerat med mina skills i att lyxa till det för mig själv, som gjorde det hela. Gott käk och fina filmer går inte av för hackor ska jag säga er!

Nu ska jag stalka lite traderaköpare som vunnit mina auktioner men inte gett nåt levnadstecken därefter minsann! Har du vinnande bud på mina trasor får du allt betala för dem med liksom, hehe. 
På tal om det; nån som är intresserad av lite kläder i strl small, alternativt gamla Nintendo 64-spel? Höhö. (Hehe och höhö använt, nu saknas bara Haha och Hihi så är skrattvariantlagret tömt. And there you had them!) 

BISOUS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gillade förmiddagsmysrutinen skarpt måste jag säga - väldigt lik min egna ;)



Tack så jättemycket, verkligen! Precis sånna kommentarer gör att jag inser att jag faktiskt är på rätt väg, även om jag har en bra bit kvar...

Hur har du det nu? Kram!

2010-09-28 @ 08:56:44
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Hanni

Nu funkar det att kika in din blogg, yey!! :D fortsätt kämpa nislas, och som min gode vän palina säger, du är inte sämre bara för att någon annan är bättre än dig :)

2010-09-29 @ 21:35:53
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0