NOT MYSELF TONIGHT

HÄJ DÄRUTE.
Nu är det återigen söndag kväll, ännu en vecka har snart gått till ända och en ny morgondag ska snart nalkas. Haha på mig ibland. För att tala i klarspråk så är veckan och helgen nu i princip över och jag avrundar den med Irene Huss på femman. Inte kvalitets-tv precis, men i Oscarsklassen om man jämför med nästkommande program i tablån, Kungarna av Tylösand. Jaja, jag har redan dividerat om hur fantastiskt mycket skit det kan rymmas i ett och samma program, så nog om det. Sanningen är ju den att jag ändå alltid sitter bänkad framför skiten, så skit på mig minsann!

Den här helgen har jag varit mer eller mindre i zombie-läge alltså. Jag började med Theralen i fredags igen för att lugna mina nervösa nerver en smula, och fan vad jag måste ha varit mottaglig för de små oskyldiga söta pillrena! Efter vad jag förstått så är de i princip barnmedicin, men fysiskt så är jag ju som en liten trollunge så det kanske inte var så märkligt med reaktionen minsann? Hur som helst så var reaktionen i fråga en allmän "dödhetskänsla", omtöcknad, grrrrova svarta ringar under ögonen och en rejäl dos trötthet på det! Men nu är jag ganska mycket alive n' kickin' igen! I fortsättningen får jag trösta mig med några mysiga koppar te och choklad. Feel good-känslan blir minst densamma, men övriga otrevliga biverkningar som Theralen gav har jag hittills lyckats undgå när jag provat te-alternativet.

Så för att summera helgen har inte så mycket hänt, ett zombie-besök i Dalarna, lite mys, lite egentid med MAX-mål och lite emotionell berg-och-dalbana någonstans däremellan.
Imorgon ska jag fika kanelbulle med Emilia på Kanelbullens dag, tokmys minsann! Sen ska jag börja öka på min Levaxin-dos med, om det blir mysigt eller ens märkbart återstår att se.

Allt jag vet är att om en timme börjar en ny vecka, och denna vecka ska bli ännu finare än sin föregångare. Och jag ska göra milslånga framsteg, för det har jag redan bestämt mig för. Och så man tänker, så blir det!
PUSS & KRAM, XOXO.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kram på dig och ha en riktigt fantastisk vecka!

Och hoppas Levaxindoshöjningen känns bra!



Ta hand om dig grabben grus! :)

Kram!

2010-10-04 @ 16:54:52
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com
Postat av: Martina

Åh nej, Theralen är inget att leka med. Jag i princip somnade stående när jag tog dem. Jag sov och sov och sov och sov men det kändes som att jag inte hade sovit på veckor ändå. Höjer ju verkligen humöret till topp.. eller inte.

2010-10-05 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0