HÄRLIGA ONSDAG

Idag har jag haft en fantastiskt fin dag med världens bästa Petra, som gått (eller snarare kört, höhö) och skaffat sig ett körkort minsann! Och det skulle såklart utnyttjas med en tripp i lilla Citroën:en! Vi hann på vår lilla roadtrip med lite allmänt lallande på IKEA och Köpis, snurra runt i Gävle och fika hos finaste morföräldrarna i Sätra. Vad skillnaden mellan mazarinmuffins och mazariner egentligen är, hann vi dock inte med att konstatera. Formen är ju lika, smaken med.. Glasyren röstar jag för!
Efter vår turné rullade jag med X-trafiks hjälp hem mot Edsbyn igen. Hade egentligen mer än gärna spenderat natten i migrän/snark/gästsängen hos Petra i Mo, men är man dum och endast tar med en dos magmedicin får man skylla sig själv. Jag sov ju nämligen inte hemma i byhålan natten som var heller, utan då faster som fyllt 45 bjöd på tårtkalas i Ockelbo igår kväll, slaggade Nislas hos farsgubben minsann. Och ett dygn = En förbrukad dos magmedicin liksom. DUMT! Men nästa gång så ska jag allt ladda upp med typ tio doser, så det så! 

Annars händer väl inte så fasligt mycket för tillfället faktiskt! Lite allmänt pepp inför helgen är jag i alla fall, trots att jag ännu inte lyckats komma underfund med om själva Halloween-helgen är den här eller nästa?
Hur som, nedan följer faaaasligt gamla bilder med mig och Pet på ett festligt Halloweenparty minsann! Någon som kan gissa om min outfit var före eller efter Halloween-styling? Höhö.

 


Kommentarer
Postat av: Cim

Ååååh EMO-NISLAS! Jag dör så söt du var!

2010-10-28 @ 12:17:41
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: P,

Helt galet så fina vi var! Jag ska nog börja ha dem där vingarna på mig när jag är lite ledsen i ögat ^^

2010-11-01 @ 17:03:58
URL: http://petronelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0