SOV UNGE!

Just nu känns det mesta skit och jag väljer att lägga all skuld på Edsbyn.
Jag och Emilia hade ända sedan i början av veckan planerat in en fin dejt idag, man måste ju som ni vet vid det här laget ha framförhållning om man är bosatt i hålan i världens ände typ. Hur som helst så kunde båda idag, fint så! Eller, vad jag visste då så kunde jag idag. Nu är det ju så att det är väldigt svårt att alltid behöva förutspå framtiden och hittills måste jag ändå säga att jag haft ganska bra flyt, i och med att jag oftast har kunnat dyka upp på planerad tid. Men idag blev det inte lika mycket flyt. Min natt hade ingen sömn att erbjuda mig, och det i kombination med en envis magvärk och huvudvärk gjorde att jag kände mig allt annat än i skick för en heldag på resande fot typ. Så jag fick lov att känna mig som en usel vän och skjuta på vår dejt till söndag. Visserligen en jäkla tur för mig att min halvamerikanska hade tid för mig då, men jag kände mig ändå delvis snuvad på fredagskonfekten ju!
Nu var alltså tanken att jag istället skulle försöka sova ikapp lite på förmiddagen, men verkar det ha funkat särskilt bra? Nej, det har mycket riktigt inte funkat alls hittills. GAH!

Nåja, nu ska inte jag vara mer bitterfittig. Jag får söndagsgodis istället och jag kommer troligtvis snart vara icke-Edsbybo! Så lite pepp får allt avrunda inlägget. Sov gott!

 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

pepp är bra ;) TACK TACK TACK TACK!! Det är kommentarer som din som gör att jag faktiskt vågar fortsätta ;) Glad tjej nuva :D

jag är som dig, sitter på min (allt växande) rumpa HELA dagen med datorn i knät och äter iaf tre hg choklad utöver alla mina andra 6 mål ^^ men det gör att jag orkar skratta, att jag numera har fått tillbaka min vanliga gång (jag springer vart jag än ska hemma, hoppar fram nästan och gör små spontanskutt då och då) OCH DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRT DET! Det är värt varenda sekund av ångest, varenda minut av rädsla och till och med ren sorg.



Tack igen, du är bäst! <3

2010-10-16 @ 18:36:59
URL: http://isundin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0