SÖNDAG IGEN

Söndagsupdate från soffan med Ensam mamma söker på TV:n och en jäsande pojke i soffan. Eller det är snarare lilla magen som jäser efter lite för mycket choklad på lite för kort tid, men det går över. Jag lovar att jag i framtiden ska lära mig att ta det lugnt och njuta av choklad, bit för bit, med smakerna som älskar passionerat på tungan liksom. Men tills dess får minsann sjaskiga snabbisfuck nedanför halsmandlarna duga som smakupplevelse!   

Så vad har min söndag bjudit på mer än en oral snabbis (höhö) såhär på kvällskvisten? Jo, jag fick minsann min söndagsdejt med Emilia. En väldigt fin avrundning på vecka 41 tycker jag! Sen har jag även äntligen hittat på, och beställt hem en vinterjacka. Värsta kapet blev det, observera "OUTLET" på bilden. Jag hoppas och ber bara att den ska hålla värmen nu när den kallaste vintern på 1000 år är på ingång. Helt galet alltså. Jag hatar verkligen Sveriges klimat och jag hatar så innerligt mycket att frysa. MEN med en ny vinterjacka + lite extra underhudsfett som just nu är i full produktion på Nislas kropp, så ska jag nog fixa den här vintern med minsann!    

Nu ska jag och mamsen kvällsfika lite, magen kan behöva lite mer att jobba med liksom!

FÖRRESTEN! Är det inte imorgon som Marabou Vintervit lanseras? Jag är nästan bombis på det.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har ända sen förra vintern varit LIVRÄDD för att frysa. Fast nu går jag bara omkring och svettas hela tiden jag ;) Jag har INGEN aning om marabou, gillar nästan all choklad men INTE vit.

Jag blir alltid så himla glad när du skriver, du lyckas alltid låta så lugn och förnuftig liksom ;) Bra det, jag kan behöva lite förnuft i min tillvaro! :P Precis, VÅGA VÄGRA LAGOM! Nu kör vi på max vettja! :D <3 puss och kram

2010-10-18 @ 10:00:27
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Sonja

Oh, vilken kalasfin söndag du verkar ha haft och en betydligt aktivare än min! ^^

Jag var ut och svängde de lurviga i lördags och jag kan säga att det märktes igår. Haha. Men det var det allt värt. Hade kalaskul tillsammans med mina härliga vänner, skrattade och dansade som bara den. Jag levde helt enkelt. Då är det liksom heelt okej att inte vara riktigt lika levande, fysiskt, dagen efter. Massa avsnitt Grey's och ett megalass goa pannkakor gjorde däremot susen. Det gäller ju liksom att göra det bästa av situationen. ;)



Kanonsnygg jacka du beställt förresten, och modellen var ju inte så tokig han heller. Tror däremot du kommer bli minst lika snygg som honom! :)



Ha en riktigt toppenvecka!

Kram!!

2010-10-18 @ 16:10:58
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com
Postat av: Malin;

KAN INTE SNÄLLA LILLA RARA NISLAS FLYTTA UTOMLANDS MED MIG?!? herregud, som om det inte räcker med att vi bor i norrland så ska det bli ÄNNU kallare än förra vintern. jag kommer dö, eller blir fast i furuvik pga ickefungerande bussar.



håhåjaja. har du hittat något boende förresten? (eller känns utomlandsflytt rätt lägligt)



svar; och förlåt för att jag är en sådan usel svara-på-kommentar-are! nu kommer det finalemente iallafall; och den där fika, här, där, vart, när? det vore himla trevligt även om jag inte riktigt är dundersäker på om jag är lika modigt som dig när det kommer till fika (men för din skull så kanske, kanske det kan få slinka ner en kanelbulle eller liknande)



och så var det där med naturgodiset ja.

kaneläpplena är någonting jag upptäckt nyligen och som är ack så gott! och paranötter, och torkade ananasringar, och müslitoppar och KOKKOSTOPPAR <3 åh.

exotic snacks-match kanske?



KRÄM!

2010-10-18 @ 19:49:16
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är VRÅLsugen på den nya Marabou, faktiskt, den vita chokladsmaken attraherar min tunga något så oerhört!

Ska vi tävla om vem som får tag på den först, va? ;)



Väsentliga frågan är kanske vem som slukar den först, tehe :]

2010-10-18 @ 21:55:14
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Linn

Välkommen vinter!

2010-10-20 @ 01:34:00
URL: http://mitthjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0