MAKE ME BEAUTIFUL

Just idag har jag saknat känslan av att känna mig snygg, enormt mycket.
Klart jag har dagar när jag känner att jag kan flirta lite med mig själv i spegeln innan jag går ut, men jag vill verkligen kunna känna mig som en tiopoängare när jag går ut genom ytterdörren! Den som aldrig funderar om folk kollar med avsmak eller mersmak, den som alltid känner sig säker på och i sitt utseende så att säga. Och vet ni? För min del finns det bara en väg, och det är genom munnen och viljan! Okej, det där lät som en slogan till en billig eskort-firma. Haha! Vad jag menar är att det känns knappast glamouröst att emellanåt vräka i sig mat och därefter hamna i värsta paltkoman med en mage som står åt alla håll, MEN det är nödvändigt! För att bli glammig måste jag leva lite oglammigt ett tag liksom. För glammig kan jag minsann bli, sanna mina ord!
MER PUDDING TILL DEN BLIVANDE PUDDINGEN! Höhö.


DEN kvällen vill jag minnas att jag kände mig ganska så pudding:ig minsann!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Oh yeah! you're gonna be totally awesome honey! ;)

Ge järnet och ha en riktig toppenvecka!



Kram!

2010-10-03 @ 21:44:51
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com
Postat av: rebecca

ooooh fina människa, vilken härlig inställning du har!



och lite, lite roligt kan jag tycka att det är ibland att helt bakvänt och emot vad samhället säger så är det lite mer mmmmmm i livet som kommer göra oss till de stolta, trygga och starka människor vi är menade att vara. heja heja



ha en fin dag ^^

2010-10-06 @ 09:22:05
URL: http://carnivalkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0