LÖRDAGSLISTAN

  • Tidseffektivitet är överskattat. Jag föredrar att högtidligt och med andakt leva i nuet, det är fint. Om min fina mor instämmer om detta då hon tvingas vänta på sin långsamma son innan avfärd till släktmiddag förtäljer inte historien.  
  • Jag har världens mysigaste familj, släkt och vänner!
  • M.I.A. är inte bara sjukt bra, kvinnan är ett musikaliskt geni. Spelar just nu sönder den här låten, den här, den här och även denna!
  • Om man som jag verkligen avstår från läkemedel som Alvedon och Ipren in i det sista, så kan pillren göra underverk när man väl ger med sig och tar dem.
  • Kombinationen kåldolmar och rödvin är en riktig hit! Speciellt en ensam och halvfebrig lördagskväll som denna.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kåldolmar och vin, vilken lördagshit! :)

Jag hade definitivt inte bangat! ^^



Ha en kanonvecka!

Kram!

2010-10-10 @ 19:06:22
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0