TOK-TORSDAG

Dagen i korthet:
- Toppenstrålande superhumör!
- Läkarbesök som gjorde mig dummare än innan. Tydligen har jag med största sannolikhet inte hypothyreos. Har rent överlag superfina värden som visar att jag sköter om min kropp (jag är bäst sa jag ju!), dock har mina fucking blodvärden försämrats! Say what? Mysteriet kvarstår, men vart är Scooby Doo liksom?
- Har nästan enbart levt i nuet, underbart skönt! Det är så dumt att planera ibland.
- Myskväll hos papsen med låtsasmamma. Det bjöds på "smootis", inte smoothies. Höhö.

Nu ska jag snart sova, ikväll utan min choklad-sängfösare. Tydligen har man inte insett dess storhet här ute på vischan. Nåväl, puss & god natt mina kära!

FÖRRESTEN!
Eftersom jag vet att ni är ett gäng som läser, och min blogginspiration mestadels är åt skogen; Kan ni inte fråga nåt? Ge mig nåt att bita i! Nästa gång jag skriver så ska det bannemig vara svaret på åtminstone EN fråga, innan en sån dyker upp så kommer det nog vara dött här. Så nu är det upp till er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

.. Jag slår vad om att Scooby Doo redan är på fallet. Och jag kan komma med första (otroligt nödvändiga!) frågan - Vad är hypothyreos?



Och andra - är jag dum som inte redan vet?



Jag är riktigt glad att du varit på bra humör, sådant sprids verkligen över bloggvärlden :>

2010-11-05 @ 08:35:47
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Jag vet, du har så rätt! Men tyvärr är det den sista tanken man har i huvudet (ja till viktuppgång) när man har ånghäst upp till öronen och en gigantisk portion lasagne serveras. Dock kan jag kalla mig stolt efter hela Lovis portion (eheee) och en extra stor bit (HAHA, jag bad faktiskt!) kladdkaka.



Mer kladdkaka och lasagne (kanske inte just den) till folket!



Ojoj, magproblematik, inte bra, inte bra. Kram på dig, jag hoppas du inte har något som ger permanenta men..

2010-11-06 @ 08:27:31
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: amanda

chokladfösare. me LIKE!! :) jag har en fråga, om den nu är intressant nog att skriva om. käkar du efter matschema, alltså mängder och tider? eller käkar du lite hur som helst, liksom ordenligt och kanske mer därtill men utan bestämde tider? och hur ser du på att leva ett ana inrutat liv där tider får bestämma hur vardagen ska se ut? har spontaniteten försvunnit ur ditt liv i och med att du blev sjuk? tack för en härlig blogg. kramelikram!!

2010-11-06 @ 16:28:04
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0