SUPERDUPERINTRESSANT LISTA!

Jag sitter klarvaken i ett mysigt sockerrus, dock ganska rastlös. Så här kommer en liten lista som jag hittade, underhållande för mig en stund i alla fall!

Kall dryck: Vatten eller mjölk!
Varm dryck: Kaffe, allsmäktiga svarta guld. 
Alkoholhaltig dryck: Rödvin, vitt och rosé om du trugar. Höhö.
Drink: Redbull och jäger, no doubt!
Pålägg: Messmör (), prästost, makrill och leverpastej! Inte i kombo dock.
Grönsak: Gurka eller paprika.
Frukt: Banan, mango, sharonfrukt och päron.
Bär: Hallon, blåbär, lingon och tranbär.
Krydda: Örtsalt, svartpeppar, vitlökspulver och kanel.
Godis: Allt med choklad typ, sötlakrits och dumlesnacks!
Choklad: Aladdin, varenda jäkla pralin!
Ost: Präst, Grevé och gammal hederlig Hushållsost. 
Tårta: Agnetatårta, Ockelbos specialitet! MUNORGASM.
Bakverk: SEMLA!
Sås: Tzatziki. 
Glass: Magnum Double Chocolate, vart är du min älskling?
Snabbmat: Sushi, MAX och Subway!
Flingor: Havrefras och START!.
Pizza: (Förbereder sig för många "uuuew-kommentarer"), inbakad tonfiskpizza!
Nötter: Cashewnötter, hasselnötter och mandlar.
Soppa: Gulash.
Utländskt kök: Amerikanskt (hehe) och Italienskt.
Tuggummi: Extra Banan/Jordgubb!
Äter inte: Mat med mögel på. Om det inte är ost, den vet jag minsann att den är lika bra om man bara skär bort mögelbiten!

Det var det roliga minsann!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller inte riktigt med om allt, men mycket i alla fall! :D

2010-11-21 @ 20:44:48
URL: http://lillasofie.blogg.se/
Postat av: Jossi

Läste igenom listan och måste påpeka; MUMMMMAAAA för messmör! Sååå otroligt gött alltså.



Så klockren kommentar alltså, gaaah HÅLLER MED DEJ SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt (om inte lite till då), det är verkligen så och äntligen håller nån med mej, det känns som lixsom inte vågar säga det riktigt. Sorligt att folk måste försöka att få uppmärksamhet på det sättet typ.. Finns för många "såna" bloggar nu förtiden tyvärr. Jag håller med dej till 110%!!!!



Thanks, oj vad glad jag blir :')

2010-11-21 @ 21:42:32
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Läste igenom listan och måste påpeka; MUMMMMAAAA för messmör! Sååå otroligt gött alltså.



Så klockren kommentar alltså, gaaah HÅLLER MED DEJ SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt (om inte lite till då), det är verkligen så och äntligen håller nån med mej, det känns som lixsom inte vågar säga det riktigt. Sorligt att folk måste försöka att få uppmärksamhet på det sättet typ.. Finns för många "såna" bloggar nu förtiden tyvärr. Jag håller med dej till 110%!!!!



Thanks, oj vad glad jag blir :')

2010-11-21 @ 21:42:54
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Läste igenom listan och måste påpeka; MUMMMMAAAA för messmör! Sååå otroligt gött alltså.



Så klockren kommentar alltså, gaaah HÅLLER MED DEJ SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt (om inte lite till då), det är verkligen så och äntligen håller nån med mej, det känns som lixsom inte vågar säga det riktigt. Sorligt att folk måste försöka att få uppmärksamhet på det sättet typ.. Finns för många "såna" bloggar nu förtiden tyvärr. Jag håller med dej till 110%!!!!



Thanks, oj vad glad jag blir :')

2010-11-21 @ 21:43:13
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Ajdå, tror inte blogg.se mår så bra, liiite många kommentarer ;)

2010-11-21 @ 21:43:43
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0