SAKNADE TIDER

En bild säger mer än tusen ord.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknad av livet.



sv: Ja, jag tänkte precis det också! Men att säga det när en enorm rädsla härjar, det går aldrig så bra. För på något sätt lyckas jag bli övertygad om att det inte alls är så att alla äter pizza och efterrätt på fredagar (vadå, äter folk, liksom?).. Men jag har verkligen ändrat inställning till ångest nu.



Det enda som är värt att göra är det som ger en ångest. Därför ska jag ta all möjlighet jag har att möta den. Jag fick ett val, att välja pizza eller ta en tryggare maträtt, men jag sade "jag är skiträdd, och därför tar jag pizzan. så slipper jag vara skiträdd nästa gång". För det är fan det enda sättet.



Och du, ska du tala om modig! Du som är ute och fikar och äter chokladgott, jag blir så imponerad av dig, Nislas. Du kan så oerhört mycket, till och med mer än du tror (och jag VET att du vet, att du kan mycket!).

2010-11-27 @ 08:18:11
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

sv: Ojoj! Då har jag ju massor att äta! Vadå rädd för pizza och glass, liksom, jag borde ju äta massa meeer! Sedan äter man ju aldrig HELA Aladdin-askar.

Jag håller mig till nöttryfflarna, den vita i mitten och trillingnöten. och de med bara choklad. Resten kan de andra få. Ehö.

Vilken norpar du först?

2010-11-29 @ 07:55:42
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0