MYS-MADDE-MÅNDAG!

MEN PEPPA IHJÄL NU!
Idag har jag inlett dagen med en extra stor brakfrukost, träffat världens bästa Maddie, käkat lunch på stan för två (de bredvid delade på samma rätt), haft lite ont i magen, fikat, ätit mer och ska snart äta igen. Den senaste tiden har jag verkligen insett att det viktmässigt är gasen i botten som gäller, jag mår så jäkla bra av det! Varför sega sig fram några hekton i veckan när man åtminstone kan försöka ÄNNU mer för att göra pinan kortare?
Jag vet att som undernärd och underviktig så är det sjuuuukt svårt att få kroppen att börja bygga upp sig och gå upp i vikt igen. Däremot är det ap-lätt att gå ner, det räcker med att "käka normalt" i någon dag typ så tappar man. Helt sjukt men sant. Med andra ord kommer det bli äckligt tufft att få upp den här kroppen utan extra näringsdryckshjälp, men jag ska göra mitt bästa!

Fan vad den här bloggen fått en "min viktresa"-feeling. Men så kan det gå! Det är ju det mitt liv för det mesta sorgligt nog handlar om nu. MEN SEN, SEN BLIR DET ANDRA BULLAR! Superglad smiley!

Till er som tycker vikttjatet har gått för långt; Förlåt. Här kommer en länk till en lösenordsskyddad blogg med enbart vikttjafs minsann! Maila eller facebook:a mig för lösen, helt enkelt. Mail: [email protected]. Den bloggen försvinner troligen om någon månad, då kommer läget vara helt annorlunda. Det är ett löfte mes amis!

BISOUS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vikttjafs? Vadå tråkigt? Det är fasiken allt som händer i mitt huvud, så mat-cp som jag är. Ehöehö.



Sv: Jag smakade osten!.. Fast.. Den var inte så god. Det gjorde Emli lite besviken, måste jag erkänna. Men jag är glad att jag testade, och.. OCH. Vet du, Niclas? Jag har smakat Marabou Vintervit, as from .. en halvtimme sedan!

Pojkvännen och jag fick syn på den i affären (SHIT, JAG HITTADE DEN, SÅ JAG LETAT. Varför har jag haft svårt att hitta den i STOCKHOLM av alla städer?) och jag spontansmakade i bilen när jag körde hem.

Förstår inte varför folk säger att den inte är god. Jag tyckte den var supersmaskig. Lagom söt för söta människor, så resonerar jag! :)



Är Ockelbo Svart liknande Ockelbo Röd? För i så fall gillar jag nog inte den heller, tehe.

2010-11-17 @ 20:14:19
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Ökning ska'reva. Jag kan se mig öka flera kilo nu redan i helgen, med en redig burk B&J's, Vintervit och hembakta kakor.



Precis det var det jag reagerade på! Eftersmaken var otroligt god i Vintervit, verkligen låg och spelade länge på tungan. Man ville bara låta hela kakan smälta i mun på en, tehe.

Nästa gång får jag emellertid satsa på den svarta osten.. Eller vänta, var det inte den som var löjligt dyr? Tänk på stackars Emlis plånbok!

2010-11-17 @ 22:42:15
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Lovisa

Ååh, får jag läsa den andra bloggen? (a) blinkar lite höhö, jag kör på min egen viktresa jag, JAG GÅR UPP I SAMMA TAKT SOM JAG SKA FAST JAG ÄTER MER ÄN VAD JAG BEHÖVER?!?!!?! Shit, nya insikter varje jag ;) Take caare nislisen ;)

2010-11-18 @ 18:38:01
URL: http://isundin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0