L'ESTOMACH

UPDATE:
Älska Sveriges vård alltså. Fick som bemötande att jag uppfyllde alla symptom för Chrons sjukdom, men fram tills ultraljudet av buken den 10:e december så ska jag behandlas med magkatarrmedicin. Splendid! Skjut mig alltså.



HEJ KÅMPIZAR.
Jag tänkte bara kika in en snabbis och berätta att jag ska träffa läkaren idag, lite halvakut sådär. Min mage har varit i upprorsläge de senaste dagarna och numera är illamående och magvärk mer en regel än ett undantag. Och jag som är så jäkla van att alltid bli hungrig lider otroligt av detta. Mina tarmar för också ett jäkla väsen och det låter inte okej kan man säga. Det finns en hel del andra mindre trevliga aspekter och detaljer med min mage som gjorde att jag bestämde mig för att ringa rådgivningen. De detaljerna vill ni dock helst slippa mina vänner, så det gör ni. Jag är dock otroligt jäkla less på det faktum att jag inte gjort annat än varit snäll mot min kropp och gjort allt den bett om de senaste månaderna, och ändå får jag inget tack liksom! Men som de säger, karma's a bitch, och jag har ju inte alltid varit så snäll mot den och gött den så väl som nu. Antar att det är smällar man får ta när man är korkad.

Jaja, vi hörs ikväll sötnosar!
PÖSS.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ajaj, stackars Nislas mage. Det klart att den gör uppror för alla gånger du snålat med livets goda, lite hämnd är väl oundvikligt (ajaj, längtar inte till dess att min egen blivit stark nog att ge igen!).



Och jag ser att du också hade kladdkaksdag igår - så härligt! Och mumsigt. Speciellt med trevligt sällskap :)



sv: TACK! Jag kan inte förstå att jag var så glad efteråt, men det var jag! Ångesten var inte ens i närheten!

Men sedan har jag faktiskt redan haft mitt "första hopp" uppåt, det här är faktiskt mitt andra. Så jag har kommit igång med förbränningen, minsann! Men det betyder verkligen inte att jag ska snåla, jag ska ju få komma tillbaka till jobbet i januari! (hoppas hoppas).



NU KÖR VI.

2010-11-25 @ 13:48:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Aj. Jag fastnade på ordet "livslång", och sedan att symtom som "viktminskning"..

Det var inte det bästa.

Jag är ledsen, Nislas. Jag hoppas verkligen att det inte är Crohns, utan någonting annat.



Håller tummarna till den tionde :)

2010-11-26 @ 06:05:56
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Mia

kramar om Hoppas att det visar sig vara något annat Nislas vännen, och jag säger förlåt för att jag suger på att höra av mig...det är lite mycket nu med flytt, mat osv.

Men jag tänker på dig och hoppas att du fortsätter fightas precis som du gjort innan, du är och förblir en fighter <3



Kram Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0