FÖRSTA NOVEMBER, AL-F*****-READY?

Dagens mantra:
Jag är inte sorglig som "går hemma" om dagarna, sjukskriven och utan vettig sysselsättning. Jag genomgår en omfattande och viktig rehabilitering hemifrån. Bra va?

Dagens rehabiliteringsschema har hittills bestått av:
Långfrukost, provtagning på Hälsocentralen, soffmys, köttfärslimpa-orgasm till lunch, besök på Arbetsförmedlingen och därefter mer soffmys med Sex and the city och några äggmackor till mellis. 

Tro det eller ej, men att i princip inte göra någonting fysiskt, är emellanåt otroligt påfrestande psykiskt. Men dagen har varit lagom innehållsfylld och riktigt fin minsann! Puss på denna måndag. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet du, det där låten som en av de bästa kurerna någonsin. Speciellt äggmackor, vilken sug jag fick nu!

Det brukar bli så för mig, sitter jag och tjockar mig (nomnom, mer fett!) en kväll med glass eller godis så får jag proteinsug på morgonen på ägg eller annat kött. Det är scary.



Ååh, ja, Cookie Dough är himmelsk! Chunkey Monkey likaså - eller när man är sugen på något starkt, då blir det Chocolate fudge Brownie. Dock har Caramel Chew Chew aldrig fallit mig i smaken, men det kanske är för att jag aldrig riktigt gillar kolasås. Hm.



Nislas lille, jag blir hedrad när du säger att du skulle vilja joina, med tanke på vilket slit jag fått reda på att det är för dig. Heltidsarbete att planera fika, var det inte så? Är du säker på att lilla jag och lilla Lovi är värda denna stoooora uppmärksamhet? o.O (ehöhö)

2010-11-02 @ 08:19:46
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Jag har aldrig smakat Cherry Garcia! Fy för mig! Dock är jag lite tveksam, det känns rätt.. surt? Är inte glassen sur?

Jag vet att det är storsäljaren i USA som verkligen är mest köpt, men ändå.. Skeptisk tös här borta.



Ooh, spännande, Stockholmsbesök! Vad är syftet med denna helgvisit? Om jag är ledig då så är jag absolut på (jag älskar att träffa nya människor!). Fast klart. Det beror på hur lång du är. Är du mycket längre än mig kanske jag får minderårskomplex, det klarar jag nog inte av. I så fall får du stå på knä :>

2010-11-02 @ 18:04:24
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Malin;

BRA, BRA OCH TUSEN GÅNGER BRA!

(du vet väl om att du är bra? om inte; FY FAN VAD DU ÄR BRA osv osv, höh)



btw; du har inte några planer att besöka gävle i veckan/helgen hörru? komsi komsi och ät varma mackor på georges med mig!



kaneläpple <3



2010-11-02 @ 19:17:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Emelie

PRECIS. Vi är så jäkla bra som vi är, varför försumma oss själv? Nej-nu tycker jag allt att det är dags att vi gottgör oss själva för all den destruktivitet vi utsatt oss för, genom att njuta av livets alla godheter, både de sociala och kulinära (ooh, mysiga fikor med vänner = hjerta).



Det svider faktiskt i mitt hjärta att bara köpa en halv, det gör det. Men har jag tur kanske jag får smakelismaka av dig någon gång, vem vet? Du kanske springer runt med en under din Stockholmsvisit? (gud bevare!)



Jodå, absolut. Får se att plånboken håller, så som jag går loss på caféfikor nuförtiden. Det vore riktigt mysigt att ses :>

2010-11-02 @ 20:12:04
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0