BLODET DROPPARRR

Say something new, say something cool!
Okej, det blir varken något extravagant nytt eller speciellt coolt idag heller. MEN en liten update kan ni ju faktiskt få! Jag befinner mig nu återigen en sväng i Edsbyskogarna efter nästan en vecka på sydligare breddgrader. Imorgon bitti vankas det nämligen något så spännande som blodprovslämning igen, och jag är ju skriven här i byn så därför är det den här Hälsocentralen som gäller. Den här gången hade de alltså tänkt ta nio rör, NIO FUCKING RÖR, med blod för analys. Jag kan bannemig säga att min blodbrist som de håller på att utreda knappast är ett mysterium, de tar ju allt jag har vid alla dessa tömningar! GALET. Fastande ska jag vara med, alltså inga sena kvällsliga mål ikväll och ingen frukost innan. Jag kommer med andra ord vara rejält grinig imorgon. Tur att jag har grundat rejält under dagen idag minsann!

Annars då? Ja, den här veckan har bjudit på mestadels up's och någon enstaka down. Men i det stora hela så finns det ingen down som kan vara så djup att mina fantastiska up's med livets ljuva sötma inte kan bräcka dem. Konstig mening det blev, hoppas ni fattade.

Nu ska jag återgå till mitt sista kvällsfika för dagen. Om prinsessbakelsen tidigare (tack mormor och morfar) räknades som kvällsfika så har jag allt hunnit med tre kvällsfikor nu snart! TAGGA PROVTAGNING IMORGON!! Hehe.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, darn Hälsocentralen, alltså. Vadå hälsosamma? De har säkert en ond plan i görningen.



Jag hade blivit frestad av prinsessbakelsen om det nu inte varit för att jag ogillar marsipan (jag vet, inte ens marsipangrisar gillar jag! Eller marsipanrosor, eller.. Inget med marsipan, heller :o).. Men tre kvällsfikor, det ger jag tummenupp för. Idag blir det stora mellisar för mig med. DET ÄR FREDAAAG! :)

Kram, Nislas. Jag tycker du kämpar på så bra, verkligen.

2010-11-12 @ 06:26:39
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Nej, fy för marsipan. Du kan få all mitt livs marsipan om du vill, om jag kan få all din kladdkaka? (a)



Tack, Nislas, jag är övertygad om att du också hittar rätt. Man hör på dig hur motiverad du är, hur mycket du äter utöver, utmanar och kämpar. Man blir så glad av att läsa sådant, hur du äter och lever och inte bryr dig om annat än att MÅ BRA. För det är det livet handlar om.



Förresten, du är inte en liten pojk som vill delta i min tävling? Den står i ett inlägg i bloggen, vill gärna höra din önskning.. :}

Dags att ut och kuta! (bildligt talat, då, tehe)

2010-11-12 @ 09:45:56
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0