UPP & HOPPA!

Okej, jag tänkte avvakta en dag till eller så för att vara säker på att magens krångel inte har för mycket med saken att göra. MEN jag har kommit fram till att den inte kan ha så stor betydelse, OCH att jag har bestämt att den inte alls har med saken att göra.

Jag kan nämligen stolt meddela att det börjar hända saker på vågen! Det är inga jättesiffror, men det är mer än ett halvt kilo på en vecka! Och jag är glad, så jävla glad över att det ÄNTLIGEN händer något! Det firades just med en sängfösare i form av några pepparkaksrullar och mjölk. Helt utöver naturligtvis, annars kan jag minsann inte räkna med att det kommer hända något mer med siffrorna! 
(Inte för att ens tio pepparkaksrullar utöver på egen hand kan göra det heller. Det har jag minsann fått erfara de senaste veckorna, VILKEN PÄRS FÖR NÅGRA HEKTON!!).

PÖSS OCH GNÖSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt jobbat, Niclas! Det här behöver du, en liten knuff som visar att det du gör ger ordentliga resultat. För det förtjänar du, som du kämpar på. Stark kille!



Pepparkaksrullar? Uj, aldrig hört talas om förr. Låter dock som någonting att fira med.



sv: Du har så rätt. Det finns så mycket skit där ute, så mycket "vilja", men så lite driv. Så lite handling. Så mycket meserier och falskheter. Tack för dina smarta kommentarer, de lyser upp, ska du veta!

2010-12-08 @ 13:53:14
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: En bögs liv

Ja, jag kan och det kan du också! Hoppas det ordnar sig för dig :)

2010-12-08 @ 20:49:48
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0