BLOTT EN DAG,

ett ögonblick i sänder. Vilken tröst vadän som kommer på.


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: oj, tack själv! din kommentar piffade upp min dag ordentligt, på riktigt. tokflinet satt i en bra stund efter att jag läst klart.



alltså...den moussen är typ det bästa när man är fikasugen men knappt orkar ta sig ur soffan, än mindre baka. mums! vad tyckte du om den?



och (jag veeet, svenskafröken smäller med pekpinnen men jag kan verkligen inte lägga ner att börja meningar med "och". nästan alla mina dikter börjar med "och".) det är inte konstigt alls att du inte har snubblat in på min blogg, den föddes för bara någon vecka sedan. ^^ tack tack tack för komplimangen though!

2010-10-06 @ 14:40:22
URL: http://carnivalkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0