JA' Ä' INT' BITTER!

Hej jag heter Niclas och har legat vaken sen klockan 04:00.
Ibland undrar jag om Gud på något sätt vill säga till mig att jag ska bryta min sjukskrivning. Jag är liksom sjukt morgonpigg, har nu för tiden oftast otroligt mycket överskottsenergi, känner en grym jobbmotivation och är dessutom hängiven och envis oavsett vilken uppgift jag blir tilldelad.

..Sen kommer jag på att om jag någonsin på bästa sätt ska få användning av dessa top notch-egenskaper (höhö), så får jag helt enkelt göra som farbror Doktorn säger ett tag till.

Det känns som att det är dags att försöka lägga ner somna om-planerna nu och stiga upp för en tidig frulle. Det ska bli en riktigt lång sådan med plenty of time till allmänt filosofiska tankar. Tankar som hur det till exempel kan vara möjligt att freakin' Justin Bieber vann "Best male artist" på EMA's i förrgår. Om det nu ska vara möjligt att vinna kategorier man inte ens platsar i, borde väl jag ha fått vinna typ "Best alternative" istället för Paramore, eller varför inte snuva Eminem på "Best Hip Hop"-priset?



Om han kan kallas för man, borde jag kunna kallas för enhörning.
Och president.


Kommentarer
Postat av: P,

Hahah så du störde dig också på det där. Helgalet. Sen så var ju hetingen med i CSI igår, mmmmmmmhmm. Skrattretande dålig skådespelare med. Väldigt kul.

2010-11-09 @ 12:00:39
URL: http://petronelllaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahahhaa, är du seriös med att han bästa MAN? Är inte han typ 12? :P Hihihi! Och du, klockan FYRA? Det är sinnessjukt! Här har du en tjej som sover tills hon blir väckt. Och sen gärna somnar om igen. En riktigt bra dag går man upp runt nio, äter frukost och går och lägger sig igen, myyyysigt!



Tack! (Höhö varsågod!) Nä man får nog se det som att "ja men slår man ut det på en längre tid så har jag ätit mindre ändå" Njaeh, det är trixigt med ätstörningar alltså, men man får väl bara kämpa på så gott (haha GOTT!) det går ;) PUSs

2010-11-10 @ 12:25:05
URL: http://isundin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0