FARS DAG OCH SONS KVÄLL!

Det finns just nu nästan enbart fördelar med kvällar som denna. Kvällar som delvis ägnats åt "överätning", eller livsnjutning som jag valt att kalla det!
Dessa fördelar är bland annat att:
- De gör gottigottgott för både min kropp, mun och lilla mage.
- Jag kommer sova sött inatt.
- Jag vet att jag inte kommer behöva vakna upp vrålhungrig imorgon bitti!

Frågan är bara om det här verkligen är så mycket mer ekonomiskt än såna där söta näringsdrycker? Det är väl det som kanske är nackdelen, smakar det så kostar det! Nåja, vi får väl se om det börjar gå lite snabbare uppåt viktmässigt snart. Annars får jag väl helt enkelt finna mig i att prova något annat. Jag är bannemig inte rädd för det riktiga och underbara livet utan diverse "handikapp", är du? 



YUMMY YUMMY YUMMY, I GOT LOVE IN MY TUMMY! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0